Izgalmas közös filozófia-kémia órán vehettek részt a közelmúltban a 3/1 és 4/1 osztály tanulói, melyet Mateja Čobanov filozófia tanár és Zorica Ilijašev kémia tanár tartottak. Az óra témája a „Filozófia a sportban – a szteroidhasználat erkölcsi következményei” volt. Čobanov tanárnő a szteroidok sportban történő használatának etikai vonatkozásait vizsgálta, hangsúlyozva a sportolók integritásának, tisztességes játékának és erkölcsi felelősségének kérdéskörét. A diákok filozófiai megközelítésen keresztül mérlegelték azokat a dilemmákat, amelyek akkor merülnek fel, amikor a sportolók tiltott szerekhez nyúlnak, hogy javítsák sportteljesítményüket. Másrészt, Ilijašev tanárnő betekintést nyújtott a szteroidok használatának kémiai és biológiai következményeibe, elemezve, hogy ezek a kiegészítők hogyan hatnak a sportolók szervezetére, és milyen potenciális veszélyeket jelenthetnek egészségükre. A filozófiát és a kémiát áthidaló innovatív megközelítés egyedülálló lehetőséget biztosított a tanulóknak a kritikai gondolkodás fejlesztésére, komplex erkölcsi dilemmák feltárására a sportversenyek kontextusában. A tanárnők élénk beszélgetésre ösztönözték a diákokat, lehetővé téve számukra, hogy különböző szemszögből vizsgálják a témát, és megértsék annak mélyebb vonatkozásait.
Недавно је одржан узбудљив заједнички час филозофије и хемије у одељењима 3/1 и 4/1, а представиле су га професорка филозофије Матеја Чобанов и професорка хемије Зорица Илијашев. Тема часа била је ,, Филозофија у спорту – моралне ипликације употребе стероида“.
Професорка Чобанов истраживала је етичке аспекте коришћења стероида у спорту, стављајући нагласак на питања инегретита, фер плеја и моралне одговорности спортиста. Кроз филозофски приступ, ученици су разматрали дилеме које се јављају када спортисти посегну за забрањене супстанце како би побољшали своје спортске перформансе. С друге стране, професорка Илијашев пружила је увид у хемијске и биолошке импликације коришћења стероида, истражујући како ови суплементи утичу на тело спортиста и које су потенцијалне опасности по њихово здравље.
Овај иновативни приступ повезивања филозофије и хемије пружио је ученицима јединствену прилику да развијају критичко размишљање, истражујући сложене моралне дилеме у контексту спортског такмичења. Час је подстакао живу дискусију међу ученицима, омогућавајући им да сагледају различите перспективе и разумеју дубље импликације ове актуелне теме.