Током протеклог месеца разговарали смо о томе шта чини срећу и о заблудама које нас од ње удаљавају.

Ученици су кроз промишљања и отворене разговоре истраживали митове о срећи, хедоничку адаптацију, пажњу, опасности социјалног поређења, брзоплето закључивање и утицај друштвених мрежа на наше расположење и самопоуздање.

Кроз сваку тему постављали смо заједничко питање – како начин на који посматрамо свет обликује наше доживљаје, осећања и односе са другима.

Иако се пројекат ,,Срећна школа, безбедна школа“ полако приводи крају, остаје важно сазнање да срећа често зависи од наше перспективе – од тога како разумемо себе, друге и свет око нас.

Матеја Чобанов, стручни сарадник психолог

Az elmúlt hónapban arról beszélgettünk, hogy mitől leszünk boldogok, és milyen tévhitek tartanak távol minket ettől. A tanulók az őszinte beszélgetés közben feltárták a boldogsággal, a hedonikus alkalmazkodással, a figyelemmel, a társadalmi rend  veszélyeivel, az elhamarkodott következtetésekkel, valamint a közösségi hálók hangulatunkra és önbizalmunkra gyakorolt hatásával kapcsolatos mítoszokat.

Minden témánál egy közös kérdést tettünk fel – hogyan befolyásolja az életszemléletünk az élményeinket, érzéseinket és másokkal való kapcsolatainkat.

A „Boldog iskola, biztonságos iskola” projekt lassan a végéhez közeledik, de továbbra is fontos tudni, hogy a boldogság gyakran a nézőpontunktól függ-attól, hogyan értjük önmagunkat, másokat és a körülöttünk lévő világot.