Дана 21.11. ученици II1, II3 и IV1 су били учесници радионице организоване на тему ,,Вршњачко насиље“. Радионица је покренута по препоруци ученика који су протекле недеље попуњавали упитник и јасно истакли у рубрици која је захтевала мишљење ученика, како би школа могла да допринесе смањењу насиља у њеним просторијама. Најчешћи одговори били су везани за радионице на тему насиља како би се ученици зближили, схватили да је помоћ на сваком кораку и усвојили додатну едукацију о већ добро познатој теми. Школски психолог Александра Лукић и професорка Матеја Чобанов, биле су организаторке реализаторке радионице.
Два школска часа била су посвећена радионици. Први час је протекао у дијалогу између ученика и професорки где се јасно дефинисало насиље, ко је жртва, ко сведок, а ко насилник. Вођени дијалог је разврстао насиље у неколико група, односно начина на који се оно развија међу вршњацима, што је на другом часу и одредило мешовите групе које су као задатак имале да осмисле плакате на задате теме, на што оригиналнији и домишљатији начин. Свака група дала је свој максимум како би стечено знање што боље пренела у писану форму, и плакатом украсила ходник школе за будуће генерације. Највећи циљ сваке групе, био је тај да својим радом активирају ПОСМАТРАЧЕ на деловање и пријаву насиља, НАСИЛНИКЕ на разговор са психологом и усмеравање фрустрација на нешто корисно, а ЖРТВЕ да подсети да нису саме. Овом радионицом школа би желела да активира све ученике на промишљање, на тему сопствених поступака према другарима из одељења и пробуди свест о озбиљности последица које остављају све врсте насиља.
Поруке радионице:
Сваки проблем је решив разговором!
Није срамота признати!
Нисте сами! Станислава Станими ровић, 4-1